niedziela, 24 listopada 2013

Prolog

              Biegłam przez ciemny las, co chwilę potykając się o wystające z ziemi korzenie. Siłą woli zmuszałam się do postawienia kolejnych kroków, na które nie miałam już sił. Ból, którym promieniowało całe moje ciało był tak okropny, że chciałam krzyczeć wniebogłosy. 
    
             Nie wiedziałam, ile biegłam. Kilka minut, może kilka godzin. Czas przestał mieć dla mnie jakiekolwiek znaczenie. 

            Wiedziałam, że mi się nie uda. Że najprawdopodobniej ten las będzie moim grobem, ale mimo wszystko chciałam spróbować ten ostatni raz zawalczyć o swoje życie.

           Czułam, jak z moich dłoni i kolan leci ciepła, lepka krew. Jak każdy krok, każde uderzenie serca sprawia mi niemiłosierny ból. 

          W ciszy nocy było słychać tylko mój przerywany, świszczący oddech i miarowe kroki niedoszłego mordercy. Były one coraz bliżej, coraz bliżej, co raz ...

         ... były tuż za mną.

         Napastnik pewnym, szybkim ruchem chwycił mnie od tyłu, przyciągnął do siebie i zatkał dłonią usta. 

          Zamknęłam oczy, szykując się na ostateczny cios, który zakończy moje marne życie, lecz zamiast tego usłyszałam ciepły, męski głos.

          - Nie bój się, Gwiazdeczko. To ja. To tylko ja

         Poczułam, jak moje ciało się odpręża. Jak oddech powoli wraca do normy. Otworzyłam oczy, by zobaczyć mojego Anioła Ciemności. Moją Śmierć.

       Spojrzałam w czarne tęczówki, w których malowała się czysta miłość. Mając taki obraz przed sobą, z błogością zatopiłam się w nicość. 

23 komentarze:

  1. Pierwsza. Prolog nie za długi, tajemniczy, wciągający. Tylko czekać co będzie dalej. Mam nadzieję, że będziesz mnie informować o nn, ale jeżeli nie, to dodaję do obserwowanych - PS. i tak bym to zrobiła, bo strasznie mi się blog podoba.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłaś, zaciekawiłaś, więc jestem :D
    Fajny styl pisania i ta szybka akcja <3
    Dobrze budujesz napięcie i to mi się podoba najbardziej :D
    To dopiero prolog, więc nie rozpisuję się za bardzo, ale z chęcią wpadnę na pierwszy rozdział :D No i na kolejne również :DD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Fajnie, że wpisałaś mi się w spam, bo teraz mogłam się delektować takim dobrym prologiem. Był po prostu genialny; intrygujący i wciągający. O to właśnie chodzi na początku.
    Uwielbiam tego typu opowiadania, jak na razie za wiele nie mogę napisać, bo to dopiero prolog. Taką tematyką mnie kupiłaś. Na pewno będę tutaj zaglądać częściej!
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;). Prolog mi nie wystarcza ;c, aby móc coś więcej powiedzieć musze przeczytać pierwszy rozdział. Poinformuj mnie o nim ;)
    Pozdrawiam Amy :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:http://melodie-serc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog bardzo mnie zaciekawił. Wydaje się być ciekawe, ale po samym prologu niewiele mogę się domyślać. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :)
    Pozdrawiam i życzę weny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwała Ci za spam, bo inaczej bym tutaj nie trafiła. Prolog niezwykle interesujący i tajemniczy, czym przyciąga jeszcze bardziej. Wciskam Cię do linków i będę tutaj zaglądać. Na pewno!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, prawdę powiedziawszy nie przepadam za taką tematyką i nie sądziłam, że to napiszę, ale chyba zostanę na trochę ;) Prolog przekonał mnie, a w zasadzie ostatnie zdania. Szablon jest przepiękny, niesamowity!
    Pozdrawiam,
    http://promises-and-crimes.blogspot.com/
    http://niepozorne-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej, mimo, że na razie jest tylko prolog, to i tak jestem już mega wciągnięta w akcję. Z utęsknieniem czekam na 1 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, no stara, ale że w jaką nicość? xD Ech, tak cholernie jestem ciekawa, co ją goniło, kim była i co przeskrobała :D No i kim jest morderca. I kim jest Anioł. Kocha ją? ;> Ulala. Ale to się zobaczy. No, prolog taki, jaki powinien być - krótki, tajemniczy cholernie ciekawy - brawo! :D Trafiłam na ciebie przez spam na moim blogu, tymczasem ja zostawiłam spam u ciebie z mim z nowym opowiadankiem - liczę, że tam zajrzysz c: A i byłabym wdzięczna, gdybyś informowała mnie o nowościach, oto gadu: 4271428. Czekam na nexta i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. POodoba mi się to, że wr5zuciłaś nas w sam środek akcji. Mnie osobiście bardzo zaintrygowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. Dodam do linek, jak naprawią mi komputer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się zapowiada. Serwdecznie zapraszam do mnie
    http://bo-nie-zawsze-wiemy-co-nas-czeka.blogspot.com
    Serdecznie prosze o komentarze!!:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie się zapowiada!! Mam nadzieję, że niedługo dodasz pierwszy rozdział!!
    Jak chcesz to wpadaj: http://onedirectionimaginypolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zostawienie reklamy bloga, bardzo intrygująca i świetnie napisana. Sama pisałaś ten wiersz?
    Prolog jest krótki, ale to sprawia, że jest jeszcze bardziej intrygujący i tajemniczy. Zapowiada się świetnie, już widzę te przygody.
    Zżera mnie z ciekawości więc szybko z tym następnym postem ;) Naprawdę aż mnie skręca zeby dalej czytać!
    Weny życzę.

    Pozdrawiam, Caroline
    Przy okzazji zapraszam do zapoznania się z moim tworem, strazniczka-nocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż mogę powiedzieć, może na początek dziękuje za zostawienie linka na to opowiadanie.
    Prolog wyszedł ci wspaniały w swojej prostocie. Jest tajemniczy, intrygujący oraz zachęcający do dalszego czytania. Mnie, szczerze mówiąc zrobiłaś ogromną chęć na przeczytanie dalszych losów tej historii.
    Szablon dodaje uroku całej konstrukcji, którą chciałaś nam pokazać ale i masz nadal zamiar.
    To teraz zostaje mi tylko czekanie na rozdział pierwszy.
    Pozdrawiam i życzę weny ;)
    I przy okazji wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno o bardziej intrygujący prolog! Hmmm...ciężko mi cokolwiek napisać, ponieważ jestem dopiero początkująca w takiej tematyce. Więc zajmę się stylistyką :)
    Na początku zauważyłam powtórzenie.
    W trzecim od końca akapicie nie ma znaku interpunkcyjnego.
    Lecz to wszystko, co znalazłam :)
    Cóż, to wszystko. Nic więcej nie znalazłam.
    Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie zaciekawił, jest taki inny, a zarazem pociągający.
    Zapraszam również do mnie na prolog: http://i-need-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdział bardzo mnie zaciekawił, ma taki tajemniczy i pełny grozy nastrój, świetnie to opisałaś, czułam się zupełnie, jakbym tam była :). KIm jest morderca? A co z aniołem? A może to była jedna i ta sama osoba? Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, dożo weny życzę :)
    Pozdro :*
    tytankiwschodu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! To dla mnie nowość - taka tematyka, ale piszesz świetnie. Jedno zdanie, a serce łomocze jak oszalałe. Twoje dzieło jest jak czekolada, wiesz? Najpierw się rozkoszujesz, a potem na długo zostaje ci ten słodki smak. Tak właśnie piszesz. Cudeńko!
    I no musze to zrobić wybacz, zapraszam do mnie
    http://fantastycznefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie opowiadania i jestem zła sama na siebie, że dopiero teraz tu zaglądam ;-) Cieszę się, że zostawiłaś swój adres u mnie na blogu i oczywiścię już to zostaję! Mam nadzieję, że poinformujesz mnie o pierwszystm rozdziale jak tylko się pojawi ;-) Postaram się komentować i czytać w miarę regularnie. Teraz już tak. Ostatnio trochę zaniedbałam swojego bloga.. Szkoda mówić ;-)
    W każdym razie czekam na coś nowego ;-)

    P.S. Liczę, że Ty też zajrzysz do mnie i także zostaniesz ;-)
    [idealny-swiat.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite! Naprawdę! Zostałaś nominowana do LA, więcej informacji u mnie na blogu
    http://corki-nocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite ! Zakochałam się normalnie ♥ szablon też jest mega :) Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Szczegóły tutaj: http://miloscktoraniepowinnaistniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczyna się interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń